ایسنا نوشت: فرماندار بوشهر از انجام تست سامانههای پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر امروز (سهشنبه دوم تیر) خبر داد و گفت: جای هیچگونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.
فرماندار بوشهر سهشنبه دوم تیرماه در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح، در راستای تست سامانههای پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر، صداهایی در این منطقه شنیده خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه این عملیات کاملاً عادی و از پیش برنامهریزی شده است، افزود: اجرای این برنامه در چارچوب تستهای دورهای سامانههای دفاعی انجام میشود و هیچگونه جای نگرانی برای شهروندان عزیز وجود ندارد.
فرماندار بوشهر از شهروندان خواست ضمن حفظ آرامش، به شایعات و اخبار غیررسمی توجه نکنند و اخبار و اطلاعیهها را تنها از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.